Text Size
zondag, december 17, 2017

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure
Stichting Heberdina Japin-Timmer Dierentehuis
(dierenasiel en -pension).

 

Onze stichting hoopt u naar wens te helpen. Heeft u onverhoopt toch een klacht over onze organisatie, medewerkers of onze werkwijze, laat het ons dat weten. Iedere klacht zien wij als kans om onze dienstverlening te verbeteren en u nog beter van dienst te kunnen zijn. Wij vinden het derhalve belangrijk dat uw visie op de klacht gehoord wordt en dat deze snel wordt afgehandeld.

1.    Klacht indienen.
Klachten over onze stichting kunt u per email via onderstaand mailadres indienen.

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.   

U ontvangt binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging.

 

2.    Behandeling.
U dient de volgende gegevens te verstrekken:
Naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, email adres.
Graag aangeven of het om ons asiel of pension afdeling gaat.
Korte omschrijving van uw klacht, aangevuld met eventueel datum en contactpersoon van onze stichting.
Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen.

 

3.    Onderzoek.
Uw klacht wordt onderzocht door een bestuurslid van onze stichting. Deze verzamelt relevante informatie en kan u voor een toelichting telefonisch benaderen. Er zal binnen onze stichting ook altijd gesproken worden met de persoon of personen die met de klacht te maken hebben.

 

4.    Conclusie.
Op basis van de verzamelde informatie komen wij tot een conclusie, hiervan ontvangt u een bevestiging per email. Wij trachten ook aan te geven welke verbeteracties door onze stichting uitgevoerd gaan worden.

Who's online?

We hebben 50 gasten en geen leden online

Search